Artikel

KRÖNIKA: "Hyckleriet haglar när bankvärlden tar över musiken"

GAFFA.se – allt om musik

(Detta är en krönika. Det är skribenten som står för åsikterna som förs fram i texten, inte GAFFA.)

Nu har en reklamduos ”dumma idé” nått hela vägen in i musikvärlden och GAFFAs redaktionsmejl. Jag pratar givetvis om Klarnas kampanj med Snoop Dogg i huvudrollen. Raplegendaren, som också tidigare uppvisat ett ledigt förhållningssätt

VILL DU LÄSA MER?

Bli medlem och få full tillgång till allt exklusiva innehåll på Gaffa.se

Få den första månaden för 1 kr. - Därefter endast 43 kr. / månad.

  • Tillgång till exklusiva intervjuer med toppmusiker
  • Tillgång till recensioner av de viktigaste konserterna
  • Tillgång till över 10 000 musikrecensioner
  • Rabatt på biljetter till konserter och festivaler
  • Ren musikupplevelse – välj bort störande annonser

    Redan GAFFA+ medlem

    ANNONCE