Nyhet

Lionel Richie sjuk på scen – avbröt konsert

Lionel Richie avbröt en konsert i Minnesota efter att ha blivit sjuk under spelningen.

Den 77-årige artisten lämnade scenen efter en oplanerad paus och återvände inte, rapporterar The Wrap.

Läs också: Så blir årets konsertsommar

Enligt konsertbesökare meddelade bandmedlemmar senare att Lionel Richie inte mådde bra.


Spelningen var premiären på hans turné med Earth, Wind & Fire.


Richie har ännu inte kommenterat händelsen och det är oklart om fredagens konsert i Chicago påverkas.

Läs också: Veckans nya musik – listorna är uppdaterade

ANNONCE