Massmediaföretaget Condé Nast ska ha begärt fyra miljoner dollar i skadestånd.
I november förra året gick Drake ihop med 21 Savage och skapade ett fejkat nummer av tidningen Vogue, där artisterna syntes på omslaget som ett sätt att promota deras album Her Loss.
Falska Voguetidningar ska ha delats ut i stora delar av Nordamerika, och Drake ska dessutom ha taggat Anna Wintour, Vogues chefredaktör, i ett Instagram-inlägg som gjorde reklam för det kommande albumet, enligt TMZ.
Condé Nast, massmediaföretaget som äger bland annat Pitchfork och Vogue, lämnade till slut in en stämningsansökan då företaget enligt egen utsago varken förvarnades eller var en del av stjärnornas PR-stunt.
Nu har de båda parterna gjort upp utanför rättssalen. Källor till TMZ uppger att duon gått med på att betala Condé Nast en okänd summa. Företaget ska dock ha begärt åtminstone fyra miljoner dollar i skadestånd.
LÄS OCKSÅ: DRAKE KALLAS SOM VITTNE I MORDRÄTTEGÅNG - FÖR ANDRA GÅNGEN