Albumlanseringen där ingenting var som det verkade.
Drake och 21 Savages kampanj för deras gemensamma album Her Loss inkluderade ett Vogueomslag, ett SNL-uppträdande och en intervju med Howard Stern. Eller det är vad de ville få det att se ut som i alla fall.
Genom fejkade intervjuer och uppträdanden som en del av kampanjen har duon nu blivit stämda, på grund av att kampanjen anses som vilseledande och missvisande. Det är Condé Nast, massmediaföretaget som äger bland annat Pitchfork och Vogue, som nu lämnat in en stämningsansökan då företaget enligt egen utsago varken förvarnades eller var en del av stjärnornas PR-stunt.
Falska Voguetidningar med omslaget ska ha delats ut i stora delar av Nordamerika. Anna Wintour, chefredaktör för Vogue och global innehållschef för Condé Nast, stödjer inte kampanjen och har bett om att Vogue ska exkluderas från den, enligt TMZ.
Her Loss släpptes den fjärde november, och är första gången Drake och 21 Savage kollaborerar på ett helt album tillsammans, då de tidigare endast gästat på varandras eller andras låtar sporadiskt.
LÄS OCKSÅ: Claes-Göran Hederström är död